Set you free!

Lyssnar på 3OH!3, grym text!
Gudars, känner mig nästan lite överkörd idag!
Sitter bara o filosoferar över gamla minnen som nya.
Finns så mycket saker jag skulle vilja skriva,
men vet inte om vissa saker skulle uppskattas av
folk att dom blev så sagda, inte här..
Jag skulle vilja skriva saker på mitt helt överärliga sätt,
inte förfina eller behöva tänka på hur det skulle tolkas
av vissa..
Jag tror det är sällan människor uppriktigt säger vad
dom tänker på. Alla förfinar, för att det skall låta bra.
Passa i sammanhanget.
Vet hur jag själv är, när jag är med mormor tillex. då
är man, proprare elller mer stilad. När man är med polarna
då är man på ett sätt. Det skiljer sig tillochmed på vilken
polare man är med.
Så med vem är man sig själv?!
Eller är man sig själv hela tiden fast på olika sätt?
Om ni har ett bra svar så tas det tacksamt imot!
Tack & Hej Folks!


Kommentarer
Low

man har olika personligheter fattaru väll, kallas även schizofreni ;]

2012-01-09 @ 22:21:10
URL: http://lougra.blogg.se/
Anonym

Haha måste vara det ;)

2012-01-10 @ 14:00:29
URL: http://jovelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0