Unika besökare..

Vad är unika besökare egentligen?
Är det nån supersportsligawsomebloggperson?
I just don´t get it?!
Men det är 5st sådana som tittar in här.
Så jag kommer välja att tro att det är en just supersportsligawsomebloggperson!
Mehehe!
 
Igår fick jag helt random nycklarna till lägenheten.
Så en flytt innan semestern
Otippat men varför inte!
 
Problemet är bara att eftersom det blev så plötsligt,
så ligger ju alla andra barn och nannar i sina sängar.
Eller jobbar, förslagsvis.
Får dra på mig bärselen och flytta själv haha!
Återkommer med bild om nu detta skulle ske.. på mig.. i rullstol!
 
Wish me luck!
 

Over n´ out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0