Varning för tyck synd om mig inlägg!

Längesedan jag kände mig så utmattad.
Herregötapetter!

Som det ser ut nu:
Jobba, pojkvän, hund, äta, hund ska äta, hund ska kissa, snickersmoment, pussapojkvän, tänka på jobbet, sova..
Å så går det runt och har gjort i 4 dagar.
Vill tillägga att mina arbetspass är på 12h!

Om det här ska fortsätta kommer senariot bli såhär:
Sovjobba, ätahund, kissapojkvännen, pussahunden, sova.  


Men nu hörni, det har hänt nåt spekakulärt:
JAG ÄR LEDIG I 24H.
(Så ni kan vara lugna alla djuraktivister och pojkvännsräddare
Jag skola icke äta upp min hund eller sätta min pojkvän i koppel!)

Pass öpp, ironivarning nedan!!
Vet ärligt talat inte vad jag ska göra med ALL
min lediga tid!


Okej...öuhm...sorry om jag spårade lite men heey,
Semester snart om ni missade det i förra inlägget!
;)


UP YOOOURS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0