Vråål!

Tappade mobilen i backen imorse.
Hela skärmen sprack!
Glassplitter i fingrarna.
Min reaktion:
YOU MUUTHAA FUUCKAH!
 
 
oh maaan, vilket dygn!
Här kommer den kortfattade versionen:
  • Lagar mat, häller på tomatsås, tomatsås möglig. Börja om!
  • Lagar ny mat, tappar ett ton krydda och kryddlock i maten.
  • Glömmer spagettin, blir en gnutta överkokt.
  • Spiller kaffe 3gånger under loppet av 5min.
  • Jobbar 12h natt, tappar mobilen i backen.
  • Glasflisor ÖVERALLT!

Med mera!

Här kommer reaktionen igen:

YOOUU MUUTHAAA FUUCKAAH!

 

Over and out!

 

 


Kommentarer
Lollo

Haha livet på en pinne!

2012-10-04 @ 22:51:26
Elly

haha kompis det går bra nu;)

2012-10-05 @ 18:57:42
Anonym

bloggarååååååå

Svar: Ska försöka ta mig i kragen :)
Joveliiinaaaa

2012-10-15 @ 00:15:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0