Surkukar..

..Finns det gott om i världen så jag har kommit på en plan! (hör och häpna, sickan här!)
Ni kära bloggläsare (antagligen Lollo och Elly haha) ska få tips på hur man festar till sin dag lite när man är en eventuell bitterfitta/surkuk!eller bara vill bli ännu gladare
Eftersom jag inte vill briljera med alla bra grejer på en gång så får ni ett tips per inlägg ;)
  • Varje ång man kör i en kurva måste man skrika wiiiie! Garanterar att man åtmindstonde skrattar åt sig själv haha :D Tro mig jag testade idag!

 

 
Eller så kan man helt enkelt bara ha en låtsassnopp! Också ganska kuwl!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

bloggish dåish!

Svar: Yes Sir!
Joveliiinaaaa

2013-03-20 @ 10:50:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0