Rockstar,

I onsdags var jag minsann överallt och ingenstans.
Rockade loss duktigt på strömpis, härjade med allt & alla tror jag!
Hängde i gäng med Rodney från Bigbrother en sväng.
Men när han tyckte att jag skulle hänga på VIP hyllan med dom
coola boysen fick han till svar: VIP hyllan är för bögar, jag går och dansar!
Stackars han.. tror jag?!

What else, jo!
I fredags firade vi Frida & Johan.
Först moffade jag tårta hos Fridas mami, sen åkte vi till IVY
där Johans 25-års dag sparkades igång. Åt ännu mer tårta,
och drack alldeles för många redbull!
Kl 01:00 när IVY kickade ut oss drog vi till Ritz och studstade
till E-type den gamle räven. Om jag måste erkänna så ja,
han är faktist lite bra, yttepyttelite ;)
Skjutsade hem Frida till Fjögesta och speedad på redbull
vrålade jag till en par röcklåtar på vägen hem.

Det var väl allt,
Tack&Hej!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0