Im a hustler!


Vakna upp och kände mig helt lycklig
från igenstans! Så gött är det!
Happyface!
Vad har jag mer att säga idag,
Har börjat skriva, typ massor.
Det bara fräser till i tangentbordet och innan
jag hinner tänka har jag skrivit 3 sidor!
Om ni har tur kommer allt ut på bloggen sen!
Owh, om 4 veckor drar jag till Barca och gör
den stan osäker. Fick det i födelsedagspresent
av John. Är skitglad men samtidigt får jag dåligt
samvete över att han betalar. Det hör ju inte direkt
till vanligheterna att man blir bjuden på resa..
Återkommer med mer livsfunderingar en annan dag!
Tjofräääs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0