Hm,

Tror ja gjorde bort mig lite,
Så typiskt att jag ska kläcka ur mig
vad jag tycker och tänker, innan ja tänkt (före) efter!
Men, what the hell. Sån är jag.
Synd att det verkar ha blivit missuppfattat.
Kunde nog lika gärna frågat om vi skulle gifta oss,
så fel blev det. HAHA ah well!
Är så förbannat trött på allt gnäll!
Allas gråigheter börjar komma ikapp mig.
Vill INTE! Jag vill vara det glada idioten som
jag alltid annars är!
Muttahfukkas, gå och whina nånannanstans!
  1. Im outta here!
Med (Vänliga?!) Hälsningar:
Missförstådd irriterad jävel


Kommentarer
Low

vänta lite nu.. vare nånting som du glömde berätta för mig idag? eller lyssnade jag inte på dig som vanligt? hihi! varå för missförstånd?

2012-01-05 @ 22:11:30
URL: http://lougra.blogg.se/
Anonym

Haha du lyssna inte som vanligt ;)

2012-01-06 @ 22:00:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0