Hamster,

Det luktar hamsterfarm i hela trapphuset.
Vafan är det som pågår?!
Har nyss spenderat kvällen med Rasah & Lollo,
för att inte glömma lilla Kassler!
Det bjöds på godig mat & kladdkaka, göttans!
Är det nu jag ska lägga upp en bild på maten
som är helt ointressant och göra massa hearts,
skriva om min underbara måltid i evigheternas evighet?
Nope, to gay for me!
Kan däremot sägavågen talade för hur gott det var: 68kg
Det tycker jag säger ganska mycket ;)
(Bildbevis på att jag är svullarnas mästare)
Näe nu ska jag ta min 68kg och gå en repa med jycken!
Undra om jag ska lägga på mig lite till(?), har hört att det ska bli kallt?!
Sayonara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0