Eat, pray, love..

Får en att tänka till lite!
Och jag har minsann gjort just det..
Det jag kom fram till var både bra & obra ting om mig själv.
Here´s my list:
  • Jag är kär i när nånting nytt sker. Ett nytt jobb, en ny hobby, u name it!
  • När nånting nytt sker, så blir jag så inne i det. Som uppslukad. God or bad?!
  • Mitt problem är att jag HATAR hamsterhjulet, livet som en hellylle svensson..
  • Jag är kär i att vara kär, den finurliga glada känslan som kommer med det!
  • Jag säger vad jag tycker lite för snabbt, oftast uppskattat men kan lätt tas fel.
  • Så fort något blir vardag, då tröttnar jag och skiter i det! Adrenalinjunkie?!?
Jag vill alltså ha någon som:
Har damp, vill resa, kan bråka, kan bli sams, kan se positivt på
livet (trots motgångar!), kan vara oseriös as hell, men också vara
seriös, kan vara romantisk, en bästa vän, en social jävel osv osv..
SÅ, frågan är:
Am i asking for to much here? Anyone?
Men, är ju inte särsklit intresserad av att ha någon just nu.
Trivs dyngbra som ungkarl just nu! (:
Tror inte det kommer bli något svennebanan förhållande för mig ändå,
Då blir jag väl inlurad i något otäckt heltidsjobb och springer runt
i fårskinnstofflor och har läsglasögon på mig bara för att jag kan.


Kommentarer
low

bananas are for moneys!

2012-01-06 @ 22:00:12
URL: http://lougra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0