Hakuna Matata!

Timon & Pumba räddade min kväll,
Lollo och Elly tvingade mig att se paranormal 2
igår. Jag blir as rädd varenda gång. Håller för
öronen och skuttar som en liten unge haha.
Det var föresten på det viset jag blev av med
mobilen, kollade på 3.an och hoppade och skrek.
Vips så hade telefonen skuttat till annan ort...
Efter det styrde lejonkungen upp mitt vara
rädd för demoner mode!
Nynnade på hakuna matata hela vägen hem :D
Han dessutom på sträckan 2km bli friad till,
2 random fyllon kom och klappa på Donna,
sen vart det rallarsvingsfajt haha!
Huah, har lite träningsabstinens.
Man vet att när blåmärkena börjar sina,
då är det dags att köra igen.
Tur det är måndag imöra!
Undra om man ska börja spana på biljettas till nästa höst?!
Bara för att jag kan!
Miami-Cuba-Jamaica-Indien-Thailand-Vietnam..
Äe sitter ju bara o snackar massa strunt.
Im outta here maan!


Kommentarer
Elly

Det där med biljetter o destinationerna låter vettigt hojta till så köör vi Ovster;))

2011-11-20 @ 13:56:20
Ovster

Jag hojtar Elliott :D

2011-11-21 @ 11:46:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0