All the small things..

Lyssnar på Blink 182, Sum 41, Backyard babies, Alien ant farm,
Bone thugs n harmony, Bubba sparxx, xzibit o massa mer!
Vilka minnen alltså!
Man sitter alltid och tänker, det va bättre förr..
Och så glömmer man bort här & nu.
Den här sommaren som var, det va en av dom bästa.
Även en av dom sämsta. Gjorde slut med Stefan på våren.
Har aldrig haft så ont förut.
Men då fick jag veta vad vänner var på riktigt.
Vilka som fanns där, dag ut och dag in. Trots att
jag ältade samma saker och var helt ologisk.
Grät ögonen ur mig, men ändå satt dom där.
Det gör fortfarande ont ibland, men inte alls på det
sättet. Det är en bra känsla, nu vet jag vad jag vill och
inte. Har lärt mig massa om mig själv.
Jag ÄR (nästan iaf) oövervinnerlig.
Jag väljer själv om folk får trampa på mig!
Frida flyttade in och saker det började kännas bra igen.
Lärde känna Skottarna. Massor av Fridas vänner.
Elly, Bosse, Lollo, Hanna kom och hängde bara för att
få mig att le, tänka på annat.
Gräsmattan på tengvallsgatan var ockuperad av oss
nästan varje dag.
Det blev en av dom bästa sommrarna..
Framför allt tack vare mina vänner!
Känner inte att jag tackat alla som fanns där & då.
Finns så mycket ja vill säga, men orden räcker inte till!


Så det är inlägget är fan tillägnat er och ingen annan!
Ni är fan fantastiska!!

With lots of fucking love!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0