Snö kiss stol tio

Säg det på engelska :)


Uha, sitter på jobbet vilket jag inte trodde denna trevliga afton.
Satt hemma med lollo, sebbe, nicklas och spela tv-spel, hade skittrevligt.
Precis när stefan dyker upp ringer mr chef, öh du ska vara på jobbet nu!?
Va, nej ?
Jo jag frågade ju förra veckan!
(FUUUUUUUUUUCK)
Kommer på att jag glömt skriva upp detta löfte i min kalender, som är min hjärna.
(FUUUUUUUUUUCK)
Jag får helt enkelt åka till jobbet.

Så nu sitter man här i snöstorm och kanske inte heeelt nöjd med livet.
Men, mitt eget fel så man får bita i det sura päpplet!


Det var väl typ det jag ville ha sagt.
Tack för mig, hej!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0