Sunshine baby,

ja och vart fasen tog våren vägen ?

Jobb jobb jobb, är nu inne på 10:e dagen i rad av jobb
och mina arbetspass har ungefär legat på 10-12h styck.
Börjar känna att jag vet hur det är att vara Zombie!
Ah well, på tisdag är jag ledig men då blir det städning av
gamla huset.. jag tar tacksamt emot ett gäng frivilliga haha!

Vet inte om jag haft pms denna vecka, men har vart bitter på det
mesta, och det jobbiga är att jag inte kan sätta fingret på det.
Känner mig bara så trött på allt monotont, göra samma sak,
vara samma person som folk förväntar sig att man ska vara.
Hade jag haft pengar hade jag nog flytt landet för en sväng så
jag blir lite positiv igen haha!


Ne ska väl göra som alla andra dagar, jobba! haha





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0