Snooooor,

OM jag hade haft 2 tamponger i storlek XXL hade jag för
stunden mosat in dom i mina näsborrar!
Kanske skulle göra ett tampongtest ?
Kolla uppsugningsförmågan på alla så man vet ?!

Urk, känns ju lagom sköj att man ska vara
på febran när det är underbara 25grader ute.
Varför får jag inte vara som alla andra o vara
sjuk på vintern, då skulle jag gärna ligga under
en filt en hel dag eller två!

Ah well, sitter på jobbet. Måste väl sanera hela
kontoret innan jag går härifrån så inte alla andra
får samma skit!?


Just det ! Jag shoppade massa med Älgy för någon dag
sen, gjorde massa fynd! WOHO! Och jag som inte ens
gillar o shoppa. För en gångs skull var det kul!
Thanks ellionore! :)

Ska väl jobba nu, och försöka leta tampongs!

Tack hej, snortjej!



Kommentarer
Low

tack hej, snortjej!

jävla fyndig du är då! haha

2010-05-20 @ 21:45:51
URL: http://lougra.blogg.se/
Jow

Det är ju jag som är busta rhymes! den du!

2010-05-20 @ 22:05:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0