Modelejon,

brukar sitta o surfa runt på topp 20 på blogg.se
men varför (tell me why?) är alla sådana modelejon ?

Man tröttnar! Hinner lagom få upp någons startsida på
bloggen, så jaha där var den svarta klänningen ? Och ?
Vad gör den för mig ? Nadas skulle jag vilja påstå!

Säkert många som uppskattar tips, men om jag någon
gång skulle få för mig att bli ett modelejon, då vill jag väl
inte se ut som alla andra ?!

Egentligen har jag nog ingen rätt att tycka för mkt,
då jag själv inte har varit någon modeskata något
av mina 22år. Så jag ger upp! Förstår inte ändå!

MEN!
alladessafrågaalltommigochvartjagköperalltbaraförattjagskamångakommentarer.blogg.se
SUCK!

Äh tacka vet jag spiderchick, självironi thats some goood shit!


Nu har jag ägnat 10min åt att bry mig om vad alla andra gör så
nu kan jag ägna resten av dagen till att bry mig om mig själv!
Kanske kan klura ut hur jag ska bota min Alzeimers!



Over and out, (igen)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0