Det var ju gott så länge det varade....

Innan Donna käkade upp min matlåda!
Skithund alltså! Hade lagom tagit 2 tuggor och insett att fan va gott det var med micromat.
Sen ringer det i telefon och man är inte med i matchen på 2 min och simsalabim,
jove fick 2 potatisar! YES!

Så nu sitter jag här mager och hungrig!

Tur att Elly ringde och meddelade att nya Knep & Knåp
är inhandlad så man kan kryssa och pimpla vin imorrn :D

1-0 till Donna, hämden är ljuv!

men känner inte riktigt för att äta upp hennes mat för att jämna ut det, så hmm...



Ah well, snart slutar jag, då ska jag trycka en kebabrulle eller 2 mitt framför nosen på henne :D


Kommentarer
Low

neheru! det vart minsan fläskfilé och pommes hos lowlow istället! ;)

2010-03-13 @ 17:51:43
URL: http://lougra.blogg.se/
Anonym

haha jaa, och mycket fiiint satt det ;D

2010-03-14 @ 08:32:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0