Iglo !

Snöstooorm !

Men det bästa är att jag har en resa att se fram emot :)
Mamma gav den bästa julklappen nån kan få, en resa med familjen !

Fasen vad jag längtar, bara pimpla lite vin sola bada och umgås !
Hotellet är ju värsta delux haket, precis vid stranden med fina korallrev.
Men det bästa utav allt är att det ligger avsides!
Man måste alltså inte göra nånting :D
Ska bli härligt att få lite tid med Stefan också, han jobbar ju jämt
kraken. Så han är verkligen värd det !

Pjuh, snart ska tovelott hämtas så ska man väl handla lite och
kanske överaska Snefan med någon god mat :)


Tjingpling !

Här har ni lite bilder, vill inte alls göra er avensjuka ;)




Nu vet ni vart ni hittar mig i Januari ;)



Kommentarer
Low

fucker!! :P

2010-12-16 @ 21:52:54
URL: http://lougra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0