The Story Of..

det var en gång en Jove Och en Lollo som skulle på en genomresa vid det marianskaberget...
Det börja bra, i halvlek blev det bättre, och det sluta fanimig med att vi är bäst.. hahaha
Byggjobbare fick en fantiastisk avslutning på den arbetsdagen.. det bjöds nämligen på breakballett !
Lindex var mindre nöjda då en BH på något magiskt sätt gick sönder när jag lämnade Lollo
själv i provrummet i 2 min (2 JÄVLA MIN) HAHAHAHA.. Fyy Faaa-aaan vad du är fet !
Träningsvärk fick jag, Hade baskemig ont i magen efter det dagen...

Mwuhaha nu ska jag o stefan spela Worms, för braaaa BONZAAAAAIIIIII

Im sooo awsome :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0