det marianskaberget

visst lät det exklusivt, men tji fick ni ;) ska till marieberg med Lollo och shoppa loss lite
Väntar på henne nu men hon är ju seg i kolan.. haha

Har nyss haft elly här på fika, trevligt! Prata Brittor och Thailand.. Hoppas resan blir av !
Tror minsann det är dags för mig o Elly att battla snart i breakdance, har ju tränat lite mer nu ;)

Haha, Lollo hon tar verkligen fram min bästa & sämsta sidor, hon måste sluta komma till mitt
jobb och hälsa på detta kommer snart sluta illa!

Nej vet ngn vad ska ställa mig på parkeringen och stampa tills Lollo kommer..

soooloooongsuckers !


Kommentarer
Low

mahaha you lööv me :D

2009-01-21 @ 04:20:55
URL: http://lougra.blogg.se/
Anonym

Hade önskat du va ledig i helgen så kunde vi vinat o kört den vildaste breakdancen någonsin men synd för dig att jag får hitta en ersättare;) Fast ingen blir ju lika bra som oss ihop!

2009-01-22 @ 22:50:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0