Sprutlackering

Jajjamensan, Donna har härmed snart målat om hela huset i bajsbrunt!
Den lilla jycken har varit dålig i maggen nu i 2 dagar å det bara rinner och
sprutar åt alla håll! Så rubriken sitter där den ska!
Alltid lika sportsligt o vakna på morgonen och leta bajset haha

Sitter o väntar på gunhild ska vara hennes studiekamrat!
Jag fråga om hon ville ha hjälp med pluggeriet men jag kom fan på att
jag kan ju inte bistå med så mycket, med tanke på hårfärgen jag har..

Äsch jag får väl pimpla kaffe och se smart ut helt enkelt men sen
är det bara nicka lite fint och hålla med, kanske slänga in en kommentar
om Nasdaq eller så.. då kanske det går hem, att jag är smart alltså!

Nej, nu ska jag fortsätta med riskokningen så hunden blir bra i tarmen snart
För jag vill INTE ha ett bajsbrunt hus, SÅDETSÅ!

Tack och Hej

..

Här är hon btw..


Kommentarer
Low

haha du gjorde ju nästan det mesta av pluggandet hihi

2009-08-31 @ 01:42:33
URL: http://lougra.blogg.se/
Jove

Haha nej, jag är bara expert på noceceptiv viseral smärta! hahaha

2009-09-01 @ 11:56:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0