Smslandet/Mariabingo

Ja på dom här ställena hänger jag denna morgon, för att fördriva tiden..
För Jc ska ju minsann inte vara som alla andra barn och ha Comviq utan hon har 3
därför, in samla krediter på smslandet.. spela upp gratis 50kr Maria Bingo så
detta är inte frivilligt ska ni veta haha...
Försöker få fart på min blåbärsarme som ska med ut i skogen sen men det blir
fan inge liv i varken Jc eller Lollo..
Så jag får väl sitta här tills mina slantar tar slut på Bingon haha..

Och på lördag blir det flytt, fyfan va grejer man samlat på sig på bara ett år alltså..
Soooptipp here weee coommeeee

Gjorde ju det dummaste av alla tider iförrgår.. Kollade på en vit schäfervalp (långhårig)
såg ut som en lite isbjörn, det sööööhööötaste jag sett! Men eftersom flytt och dubbelhyror
så tilllåter inte kontot detta.. så whyyy oh whyy gick jag och blev kär i den lille jycken???

Ah well bingon och kaffet kallar!!
Tjoflöjt!


Vart är soolen btw?


Kommentarer
Low

Ka-fucking-boom!

2009-08-13 @ 00:00:18
URL: http://lougra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0