So what...

i am a rockstar, i got my rockmoves and i dont need yoooou :D tralalala

Skulle vilja glo på tv, men guldlock har övertagit våran soffa så snart blir det
en superduperkarateattack ! BONZAAAAAI ! Lollo vet hur allvarlig min superduperkarateattack är,
efter att jag dropkickade ner henne i havet ! Haha

Ja, som sagt det ekar ju lite mycket här, men imorrn ska jag och farmor raca runt
på ikea på jakt efter gardiner, gullefjun! För jag är väl inget underbarn på att sy direkt,
men det kan hon minsann :D

Nä , idetorka bäst att ta en kaffe på det samt att ta tillbaka rätten till soffan,
Det blir morgondagens inlägg, misshandeln av guldlock eller något sådant :)strax innan attacken haha
BONZAAAI, stackars lollo innan min attack ;D


Kommentarer
LowLow

haha, inte ont anande.. :D

2008-10-08 @ 11:45:44
URL: http://lougra.blogg.se/
Elly

Pass dig! Blogga mera kvinna

2008-10-16 @ 23:22:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0