Singing that melody..

Gårdagens bravader ska man inte klaga på. hade ont i magen när ja kom hem igår
utav allt skrattande. Johanna var dopad i singstar, jag hade inte en sportmössa sen
försökte vi göra en dubbelkullerbytta, vilket inte heller gick så bra, slutade med att jag
stog på huvet och gjorde min halvdanna kullerbytta själv och den där milla gav mig ingen
assistance, jäkla as ! haha

Jag vet inte om det är internationella joveärmongo dagen för Lollo sitter och skickar dom
fulaste bilderna på mig genom tiderna haha.

Vet inte om hon försökte påpeka att jag gått upp i vikt med denna bild hahaha




Kommentarer
Anonym

Vi satte ju inga regler innan. Så dopad med all rätt!

2008-10-19 @ 21:54:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0