uuh,

idag tycker jag synd om mig själv, jobba på uteserveringen när det blåser som attan o man e sjuk.

Allting kommer lösas, bli bättre igen om du pengar i fickan eller ett ess i din ärm.
Vi tror vi strävar mot samma mål men när man tittar på det är det bara ojooj
(Afasi&Filthy-Jobb)

undra om jag har något filosofiskt att säga idag ? Måste ju skriva så Elly har något att läsa på jobbet ;)

Jag måste göra något nytt snart iallafall, åka någonstans nu när det är så fint väder ?
Göteborg kanske o hälsa på Hanna kanske, har ju aldrig vart där
Hmm .. .. ..
Ja jag vet alla tänker, men vafan du va ju nyss i Thailand, jo visst men det känns som en evighet sen !
Har man fått en bit av kakan ska man ha hela :P
Man vill ju inte gå runt o jobba för ingenting?!

Nu ska jag ta en cigg o klura lite på vad jag vill, jag återkommer när jag vet bättre!

Tja!


Kommentarer
JoElLow

Tack för bloggen:D sitter, som du skrivit på jobbet en LÖRDAG det är fan hemskt! Festa för mig med! (har hört rykten);D

2008-05-17 @ 21:56:32
caaaassandraaa

jaha, här gick de undan med nya rapporter ? ;)

2008-05-22 @ 20:11:49
URL: http://cassandragoes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0