PMS,

..dynamite.

Japp idag har jag en lätt sväng av pms, dessutom får jag ännu mer pms på folk som velar och aldrig kan svara på en fråga när man är lätt stressad.

Å så ska jag jobba idag woho. Har ingen lust idag. Skulle helldre vilja ha en skvätt regn. Ursch va deppigt. sad but true. för då behöver ja inte jobba och då behöver jag inte bli stressad och då behöver jag inte få pms !

Nej, nu ska ja sätta på mig ansiktet (sminket) och låtsas som att solen skiner på mig med (fast jag har ett bautastort regnmoln över huvet)


So Long Suckers


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0