Lemonad,

haha jag hatar lemonad eller inte just lemonad men ordet lemonad :P dessutom hatar jag Lollo haha ;D

jag är en fattig männska denna månad. suck hockeypuck, jag måste sluta backa in i folk man blir ju ruinerad.
ska iofs hämta ut lite dricks imorrn så det blir ett par hundra iaf :D

Jag har kommit på att jag aldrig skulle vilja bli mångmiljonär, man skulle aldrig uppskatta något för man kan köpa allt själv, plus att gå att vara orolig om folk är kompis med mig eller min plånbok . näe vet någon vad jag har det bra som det är :) man ska ju känna att man jobbar för det man får :)

Ja just det, folk är så lustiga. Fyllon speciellt, fast nu vet jag varför jag inte tänkt på det förut, man har allitd festat själv och vart lika pantad, lost och lustig som dom. Men nu när man är nykter jämt så ser man folk på ett annat sätt !

Åh, jag fick medicin av milla igår för min hosta, cocksilana eller vad det heter. Såå skönt att få sova utan allt host! Och det va enda gången på typ en månad som jag inte drömde något, strålande tycker jag så slipper man sitta halva dagen o fundera på vad man drömde egentligen :)

Äe hade egentligen inget intressant o säga idag heller, Booooriiing haha ah well läs inte då ;)

Nu ska jag dricka lemonad med is , haha

hejsvejs 


Kommentarer
Elly

Keep up the good work kaffekompis!;D haha

2008-05-11 @ 20:40:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0