i got a thing 4 you,

varför ska ja springa runt o tänka på någon som är 10.000 mil bort ? PUST, men det är så typiskt mig, haha det omöjliga ska jag bara ha !

jag blev ju tvungen att skriva något här, fick skäll av elly och johanna idag men jag vet liksom inte vad jag ska berätta va ju så länge sen ;

Jo kankse ska säga ett par ord om thailand, mest av allt var det BONZAAAIIII hahaha :D
Och att man fick vara prinsessa för 2 veckor och det tyckte jag att jag & lillan var värda :D

Jo, något mer jag gjort, backat in i en ny chrysler, jag känner på mig att det kommer svida bra i plånkan !

Ja man måste ju lära sig av sina misstag har jag hört, så, åk INTE till arboga när du jobbat i 12 timmar och drick öl för du kommer bara välta dina kompisar i golvet (speciellt inte dom utan fläsk på röven), gå inte o lägg dig kl 7 på morron för att sen åka hem vid halv 9 duscha o åk till jobbet, för att sen inte jobba 6 timmar , ha ABSOLUT INTE tonade rutor på bilen när du sovit 1,5 timme på 1 dygn när det står en svar chrysler bakom. Det har jag lärt mig,
LÄR DIG INTE AV DINA MISSTAG, LÄR DIG AV ANDRAS :D

Nej nu har jag skrivit nåot så jag kanske slipper tjat ett tag nu ;D

Tack för mig, HEJ


Kommentarer
Milla

Jag har visste fläsk på min röööv!! Jag är inte stjärtlös längre! ;P

2008-05-05 @ 22:44:06
URL: http://MiiiLLaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0