Let's Go !

If you want it you can get it , untz untz

Nöjeskrogen som årets bästa show, fyfasen va bra vi är :D

Ikväll blir det K-box med Emma och Systra min haha va råligt att få spöa på henne lite :D Jag måste ju bli fit som bitchen 2oo8 haha .
Vetni, den bästa biten är att jag kommer ligga på en strand om 2 veckor och dricka massa kall bärs och 1 eller 20 paraply drinkar. Ja, jag ska tänka på er alla som sitter här o fryser pungen av er :p
Skicka adresser så kanske ni får ett vykort också ! Mwuhaha :p
Ja så det blev en sista minuten till thailand med LowLow, hur fan ska jag kunna va snäll mot henne i två heeela veckor ? Får väl spöa på mormor istället , haha nää lilla mos mormor.
Fyfan, jag är såå värd den här resan, ja jag vet JÄTTE egoistikt, MEN så jag jobbat för att kunna göra ngt och nu får man lön för mödan :D

DESSUTOM (big news) så har man börjat pluggat till körkort VÅÅÅÅGEEEEN trodde inte detta om mig själv men min kära syster drog ur mina två tummar ur arslet så nu jävlar ;D

Äe ska väl gå o dra på mig sporttoppen så pattarna sitter på plats under träningen , Häääy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0