analyze this..

..ibland så vänder och vrider jag på saker så mycket att jag inte vet upp eller ner. Men oftast så kommer man på något bra på vägen, 
 pratade nyss med  jackie-o om allt och inget, vände upp, ner, ut och in på allt så ca 10 cigg och tre återuppringningar senare (hennes mobil gillar inte mig!) så hade vi kommit fram till, ingenting men ändå allt.
Skönt att ha någon som är lika knäpp som jag som vänder och vrider på det mesta och det minsta.

Kom fram till hur mycket man har ändrats med tiden, bara inom ett år eller två, då efter att man hade gjort slut med pojkvännen så va man så sårbar, och allt var heeela världens fel! Aldrig att jag gör något dumt,
man var ett riktigt offer, satt och beklagade sig för sina vänner varje dag, skällde på dom för tyvärr tar man ju ut allt på dom man tycker mest om. Och ärligt talat så förstår jag inte hur dom orkade.
Men som Jackie sa, det är ju det man har vänner till, jag skulle aldrig tveka på att ta lika mycket skit som dom fick ta på en sekund !
Tänkte på en till sak, jag är så dålig på att visa vad människor betyder för mig, måste jag ändra på!
Så undra inte vad jag håller på med imorrn när jag delar ut bamsekramar för fullt :)

Nej nu är det dags att borsta tänderna, för efter tio ciggaretter smakar det som man ätit en påse skit !

Jag återkommer imorgon antagligen !
Puss & Kram Skumbanan !


Kommentarer
caaaassandraaa

asså, ja får ingen kram :/

2008-03-13 @ 18:10:52
URL: http://cassandragoes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0