Listen to the music come and dance with me..

Mjaa, älskar den låten , Im Yours - Jason Mraz

Åh sån bitterfitta jag varit idag är svårt att slå. Men folk förtjänar lite av min ilska ibland!
(Hon)- Vad har du gjort på näsan?
(Jag)- Jag klämde en finne såg för taskigt ut, helt gul haha
(Hon)- Uuh va äckligt på jobbet ?
(Jag)- Mäh klart man tvättar händerna!
(Hon)- Jaa, men inte näsan!
(JAG)-Nä, men vafan, troru jag stoppar näsan i maten innan jag serverar den? Eller brukar du göra det?

suuck vad är det med folk, sköt ditt så sköter jag mitt. haha

-Jove vad gjorde du på din lediga dag?
-Jadu, bara slappa, passa på att göra så lite som möjligt! :)
-Mjaa du har ju inte plockat ögonbrynen iallafall !
-Öhh näe.. ?
Vad vill dom att jag ska säga? Jaa föööölåååt jag är ledsen för att jag förstör din dag med mina buskiga ögonbryn? HAHAHAHA
Orka ? haha. det är ju bara skrattretande, på mitt jobb är det som ett jävla mellanstadie.

Näe ska sova så man orkar jobba imorrn med :) Mwuhaha så man får skratta lite åt nötterna :b


åååh , SYSTER ÄR HEMMA ! :D:D

Äeäeäe, GOD NATT !






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0