Keybox

Jag tror att emma försöker döda mig, sitter här och darrar vid mista muskelansträngning, Grrr !
Va som sagt på keybox igår och det var nog det jobbigaste jag gjort inom träning på ett jäkla bra tag !
Men samtidigt måste jag säga att det va jäkligt kul, få stå där o spöa på någon/något mwuhaha.
Stog där o tänkte på onda människor o slog lite hårdare, medans emma peppade mig ännu mer,
så en jävla massa andrenalin på köpet hehe :D det är väl tur för emma att ja inte är så stark annars
hade ja väl spöat skiten ur henne utan o tänkt mig för :b

Dessutom har jag hittat tillbaka till min sockerpulla :) Louise den gamle räven :) jag har faktiskt saknat dig även om jag inte är så bra på o säga sånt ;D

Milla hon har gått o blitt dödssjuk eller något så henne får jag fortsätta sakna helt enkelt,
ska nog gå o spöa på henne lite ;D

Näe nu ska jag släppa ut monsterhunden o ringa milla o fråga hur hon mår psykiskt o fysiskt ;D

Hadefinthääääy


Kommentarer
Johanna

Ha en bra onsdag :)

2008-02-06 @ 15:27:37
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
LowLow

Åååh raaring!

2008-02-08 @ 18:15:55
URL: http://lougra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0