20 År

har gått så satans fort :p

haha hade en skitrolig dag igår med mina vänner :) förs vart det lite relax, sen blev det vilda äventyr på marieberg haha. Jag fick först o främst ha baddräkt , BADDRÄKT ! haha och ett par gröna shorts till det o en leopard bh till det mwuhahaha, ja , jag tror dom fick sig ett gott skratt.
Sedan sluta det med att jag såg ut som en påskakärrning/dart wader haha oh jag skulle gå på massa uppdrag balnd allt folk, varav alla trodde det va en möhippa så jag höll bara med dom ;D

Sedan vart det släkt o massa presenter, jag fick en skiiitsnygg bärbardator :O och ett presentkort för tauering
1200:- av dom på jobbet MOOOOS!
Kvällen va trevlig men vi va lite trötta efter den vilda dagen hehe , så vi blev ett gäng som gick till frimis som jag aldrig mer ska gå till på vintern , hehe fööör lite folk :b

aja , ska smeka min dator lite till hääääy

OCH TAAACK ALLLAA !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0