Vi kom, vi såg, vi segrade

Jag säger bara Silja Festival,
Såå jäkla kul , haha.. Föör mkt härj och för lite sömn, kan bara sluta på ett sätt , Vodka RedBull !
Rockade loss på dansgolvet, på högtalarna (där jag lekte lite Tarzan i gardinen när jag höll på att rammla :p), korridorerna, i andras rum , vi va helt enkelt överallt !
Kvällen börja med massa lakrids shots en liter bacardi apple, en platta öl och en platta gin&grape..
Min syster som sa att vi aldrig skulle kunna supa henne under bordet, haha tog sig en powernap vid 2 till 3 , haha jag kan om jag vill tvivla aldrig mer syster ;) ;b
Milla i kjol och klackskor :O SENSATION! Även Lollo också ovanligt , eller kanske inte, jag vet inte :P!
Vi lyckades tillomed lura med Maya , muhaha som skippade jobbet för våran skull ;D Härligt, för henne har jag inte träffat på år o dar !
Ja , vad hände sen ?
Gick lite vilse , ramla runt i korridorerna (blåste ju som faen) hittade på danser (jag&lollo), racade i trappor osv !
Ah det va high life helt enkelt
Så jäkla mycket roliga grejjer som jag inte ens kan förklara, man måste uppleva oss !
Jag säger bara en sak : SKINGRA ER ! muhahaha

HIGH LIFE !
Tack brudar ! Utan er skulle jag inte ens ha hälften så roligt !

Sen vare bara å gå av båten o leta rätt på första bästa kebab ställe vilket inte va det lättaste :P
Å sen på nästa tåg till uppsala där jag vart ompysslad , vilket va behövligt efter allt :p Tack snygging !


Det blir nog en fortsättning på det här inlägget har så mkt o säga ! hehehe



Kommentarer
Anonym

sa ja att nu inte kunde supa mig under bordet?
såntfall blev ju ni väldigt ÄGDA ;)

2007-11-07 @ 00:03:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0