"Om man är positiv så går fan allting bra"

Den där Uggla säger ganska bra saker :)

Slide . Åh så bra låt , gör en så glad :D

Jaha nu har jag och Lollo suttit i psykolog soffan i en timme eller mer o myst under en filt ,
och vad kom vi fram till ?
Ingenting ;b
aah weell , skönt o snacka massa iaf o även om det alltid handlar om samma saker .. haha
Det är tur att man har henne alltså :) även om den råttan fick mig halv deppig i 15 min , så kan man inte låta bli o gilla henne. haha.

Satt o prata om gamla minnen när man skämde ut sig o inte brydde sig om ngt, allt var så enkelt och ändå tyckte man att man hade problem hela tiden. Men tittar man tillbaka så har man aldrig haft så kul heller .
MEN livet har bara börjat , kommer få bra med pengar om en månad då jäklar tänker ja inte sitta fast i örebro hela tiden,tänker inte sitta o vänta på att någon släpar iväg mig på äventyren, så watch out för jovelina kan dyka upp varsomhelst.

Den här vintern ska jag TVINGA någon att lära mig åka snowboard eller skidor så kan jag hålla mig sysselsatt. Fast jag o lollo har inte haft alltför trist på sopsäckar, pulkor och stjärtlappar heller så jag ska bannemig inte klaga :D
Egentligen ska jag inte klaga på något , för jag mår så satans bra , har så jäkla kul mest hela tiden, allt blir ju vad man gör det till .


Blir kryssing nästa vecka med brudarna , sååå sköööönt o komma iväg en svängom , o så ska man fira syrran lite som inte fick någon 18års present :$ men nu jäklars smäller det :D ♥ muhahaha

tralalalala , nu ska jag sjunga mig upp till min säng . tack o hej !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0