Hakuna Matata

Ännu en strålande dag , har iofs inte kommit till det fantastiska än , lite trött men det kommer sen :D
Bra lön , ska på kryssning , har världens bästa vänner/familj så vad ska man klaga på ? just det, inget :D tjihooo !

Blir till o shoppa lite snygga dojor imorrn eller på lördag , ska minsann tvinga syster min o gå på stan
som kommer hem imorrn :D:D ♥

Jag & Milla hade allsång för Lollo igår i 1 timme , det blev alla disney sånger vi kunde komma på, även med egna texter :D tror att hon hatade oss där ett tag :p Slutade med att hon lyssna på mp3 , jag som sjunger så fantastiskt bra ?! hahaha

haha igår när vi satt på min psykolog soffa :
Börjar prata om gud o grejer , å jag säger något om den heliga anden o faderns o sones namn eller hur det nu går (Milla försökte lära mig) 
sen måste jag dra en loska som skvätter maaassa på lollo som säger :
Jaha vart jag döpt nu eller ?
haha det va kul när man va där :P

Nee nu ska jag återgå till kaffedrickande.
Ha det fiint Hej !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0