Ujujuj

Sjuuuk,
Låter ju som en snuvig elefant när jag pratar , haha , dessutom är jag helt blåslagen från i föörgår, för klantig som jag är ramla jag från datastolen och knockade lollo så nu har man en finfin bula i pannan :b
Sen hade jag & milla böghög i sängen , men vi fick tydligen inte plats i den så det blev böghög på golvet under en milla rakt in i datorn, ajaj :p
Det går vilt till när vi umgås hahaha Nooo Leeegs

Vill inte vara i sverige längre, börjar bli för kallt för min del , tänk om man hade pengar för att bara sticka någonstans varmt , typ thailand och bara bo där över vintern. Jag ska bli rik minsann så jag kan glida runt genom hela världen. Och blir jag inte rik får jag vill hitta ngn gammal gubbe då som har gott om pengar haha.

tjiihoo har fått ett till jobb för bra e jag ^^ , så nu ska man kränga käk på danska krogen :D

I cant help fallin in love..
Jadu , vad ska man säga, det finns ingen som du iaf me like. ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0