Im way to beautiful giirl..

Tralalala , musik & kaffe, kan det bli bättre ?!

idag är en bra dag ! :D sitter här och sjunger för mig själv och dricker kaffe, lite tragiskt kanske men jag trivs såå med mitt liiiv , wohooooo !

Morgonen började roligt , haha upp kl 8 och dra upp en syster ur sängen, uj så trött man va efter många om o men så åt vi frukost o drack varm oboy, sen sparka jag iväg henne till lekis.. Det blev bara att gå och lägga sig igen, kändes lite väl ambitiöst att gå upp kl 8.
Sen ringer mor min vid 11 då jag sover som en gris och frågar när jag ska till tandläkaren(vilket jag inte kommer ihåg) då jag svarar : nää jag har pratat med dom jag får komma när jag vill, det är lugnt mamma. Varav hon svarar; men jovelina sover du nu ? Ja det är väl klart kl är ju mitt i natten, men jag har ordnat allt så jag får komma när jag vill , så lugna dig nu mamma, jag ringer sen . Muwhaha vilsen kanske?!
Sen kommer jag till tandläkaren o får lite skäll för att man röker, men jag får en confession av min tandläkare att hon vet hur svårt det är o sluta röka så, nemas problemas :)
Och nu sitter jag här med min kopp kaffe o har allsång för mig själv, och dagen har bara börjat. För efter att Lollo har druckit te och ätit mackor med tända ljus ska vi och simma minsann,
Som en Lollo sa : detta är början på något stort, eller ja, mindre hahaa

Jag återkommer . Hej !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0