.


Tror bannemig att jag är intresserad av någon på riktigt för första gången på 1,5 nästan 2 år, och jag som kämpat så för att inte bli det hehe, hatar det samtidigt som im löövin it, man blir ju sårbar samtidigt som man blir så satans glad. Har saknat allt (som jag sa en gång) fjantigt pussigullande, någon o prata med om allt o inget, skratta åt, skratta med haha jaa allt såntdära :) 
Äh nu får jag skärpa mig , kan inte förstöra min ytterst coola image haha. 

Jag är utråkad, Lollo jobbar, Milla är i piteå och jag orkar nog inte ta mig till stan,
bara för att man är ledig för en gångs skulle så ska alla va upptagna,  det va då självaste faaen : b

näe har dååålig fantasi nu på bloggandet så jag ger upp, tänker inte ens ha en överskrift så det så ! 

Kedjerökandet & Kaffedrickandet Continues ! ^^,

Jag återkommer 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0