Sowleeen,

skiner himlen är blåååå :)

Undra hur utelivet såg ut igår kväll ?
Med tanke på den fullmånen kan det ju
inte blivit mer än kaos ! Tur man jobbade !

Jag fattar mig inte på sådana stor bloggare
som uppdaterar 5 gånger om dagen.
Jag har ju svårt att skriva något 2 dagar på rad,
pjuh tur man inte är värsta bloggern alltså
Skulle ju få prestationsångest.
Dessutom har dom ju asfläshiga framsidor
Nä vet nån vad. en gammal tråkig blogg med
en färdig mall, det är grejer det !


Imorgon är ja ledig, tufusan va skönt !

Sen är det baske mig inte långt kvar tills man 
befinner sig i españa på playan med 3 härliga 
vänninnor..
HAHA älskart, vänninnor, HAHA !


Precis i närheten av denna strand ska vi bo vid, LIVET !

So long suckers ! :)


 


Kommentarer
Elly

Vänninor är bra och vi ska göra allt som vänninor gör! (mest pimpla vin o njuta tycker jag dom gör bäst)

2011-03-20 @ 21:19:00
jove

Det är exakt vad vi ska göra :D

2011-03-21 @ 13:03:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0