Kaffe & Solig Balkong,

kan inte bli bättre :)

Lollo blev lite fundersam på mig igår,
för jag nämde att jag aldrig blödit
näsblod.. Inte ens när jag fick en liten
spricka i näsan.. Så jag vet inte hur det
känns, mendans alla andra typ blöder
näsblod för minsta lilla..
Får väl be Lollo smälla till mig på näsan
så jag får prova hur det känns haha
Jag har ju trots allt skallat henne så
hon såg ut som en panda i 1 vecka.
Så hon har väl en upp på mig ;)
(inte med flit, ja lovar!)

Jag älskar hur vissa kan ge mig råd,
och sen själva utnyttja det som som
skälva sagt.
I detta fall snefan, säger att jag inte
ska vara så jävla dumsnäll mot alla
och ställa upp på allt hela tiden.
Men vem är det som nu utnyttjar
min snällhet ? Jo, han !
Jag har typ varit billös i 2v, inte
för att det är hela världen..
Men nu ska han dra till arboga
över helgen, utan att fråga om jag tar
Donna.. Jag tycker inte om när han
tar för givet att jag fixar o ställer upp !

Nej nu blire ändring på torpet!
För hämden är alltid ljuuuuv :)


Corpse bride & Amy Winehouse ska man passa sig för !


Kommentarer
Low

yo go girl! ;)

2011-03-25 @ 12:18:35
URL: http://lougra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jovelina

Jaha, här är jag! Har troligen en släng av alzheimers, damp och så tänker ja alldeles för mycket.. Kul va !?

RSS 2.0